213 Dagar Muck

Idag blev jag biten av en Häst. Det var Ovation. Rakt i ländryggen bet han. Det blödde och sereganten sa att jag var tvungen att gå till syster. Mest för att föra statistik över hästarna. Vilka som bits och så. Hon plåstrade om och la på lite sprit. Sen på kvällen ringde mamma och sa att farmor hade dött. Jag vart lite ledsen mest för pappas skull. Men i lumpen anses det vara nyttigast för en själv om man bara biter ihop och jobbar på. Så jag får inte åka hem och krama om pappa på ytterligare tio dagar. Jag tänkte en del på honom idag. Sen jag ryckte in har jag förstått lite mer vem han är. Jag är väldigt stolt över min Pappa. Just nu känns det som jag gör lumpen rätt mycket för att ge något tillbaka till mamma och pappa. Jag är jävligt glad att dom två är mina föräldrar. Hade det inte varit för dom hade jag sluppit lumpen men blivit utan väldigt mycket annat. Jag vet inte om jag tackade dem nog för min födelsedag. Mamma trodde inte jag gillade Tv'n jag fick. Det gjorde jag. När jag var liten och på läger länktade jag aldrig så mycket efter Mamma och Pappa. Nu längtar, Carl Carlsson 20 år gammal och soldat i den svenska armen, jävligt mycket efter mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi älskar dig Carl!!!! <3

Kram från mamma och pappa

2009-02-18 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0