Att Röka Innomhus

Kära, kära rökande vänner. Snart kommer jag göra slut med er. Jag är inte den som är den. Hade inte folkpartiet kallat sig själva för liberaler hade jag kanske vågat kalla mig liberal. Nu gör jag det inte, men jag skall säga som så att jag har - trots att jag absolut inte förespråkar det - en liberal hållning till hurvida folk i min direkta omkrets tar ett bloss. MEN! På sista tiden har jag märkt att folk tenderar att röka innomhus. Alltså under tak, ovanför golv och mellan väggar. Även här måste jag påstå att jag faktiskt inte lider under själva akten utan det som drabbar mig drabbar mig allt som oftast i efterhand. När mina näsa neutraliserats märker jag att mina kläder liksom sugigt i sig utav röken. De luktar faktiskt piss-illa.
Så för mina kläders eget bästa, måste jag härmed avsäga mig alla tillställningar där det röks innomhus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så otrooooligt klok du är ibland!!!! Bra sagt!!!!

2011-12-13 @ 06:47:26
Postat av: Semp

Tvätta förfan

2011-12-13 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0