Lilla hungern

Nu är jag sådär förbannat hungrig igen. 02.00 på natten liksom. Mat är dyrt kära vänner. Mat är också jobbigt att tillaga. Jag har vridit och vänt lite på problemet och kommit fram till slutsatsen att anledningen att jag är så hungrig är enkel. Jag har inte ätit någon mat. Lite nötter vid åtta, dessförinnan en bulgursallad vid tolv. Om jag somnar nu kanske jag överlever natten och då får jag äta frukost. 7,5 av 8 utav mina mål består av frukostar. Yoghurt och flingor. Jag har tänkt att detta borde ge effekt när man går på hemlighuset. Eftersom jag äter mat med väldigt lite substans för tillfället. Det som sker på hemlighuset tenderar dock att ha substans. Imorgon ska jag köpa en kastrull och börja koka pasta i alla fall. Jag skall dessutom bli fotograferad på modeskolan och träffa Lady Cath i hennes ateljé och sy kläder. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0