Uppdaterar bloggen en skvätt

Hej på er. Anledningen till att jag inte bloggar längre är för att jag om dagarna jobbar med brudarna på bilden nedan. (Ja är herren till höger i Orange kostym). Och om nätterna ränner jag på götgatan eller ägnar mig åt konstnärlig verksamhet. Jag har säkert gått ner massa i vikt och jag har i pricip slutat handla kläder. I övrigt så har inte mycket hänt än förutom att en homosexuell vän hävdar att han vid ett tillfälle haft sexuellt umgänge med Leif Lokel Olsson. Detta påstående bör tas med ett par nypor salt. Jag har dessutom efter 22 och ett halvt år utav förnekelse kommit ut som lockhårig. Så är jag precis så krullig på huvudet som mina gener tycker att jag borde vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0