Att flytta en studio

Är i mitt gamla inneboende och packar ihop alla mina grejer. Hon som bor där tvingar ut mig med jämna mellanrum för att hjälpa henne med avancerade ingrepp på hennes stereo - så som att sänka basen och ställa in rätt radiokanal. Hon ska lyssna på radio 107,5. De spelar bara lökig stureplanshouse. Jag föreslog P3 men hon sa att det här var mer min musik. Jag kände mig en aning förolämpad.

Jag vet inte riktigt hur jag ska flytta min dator bara. Det är nämligen en stationär av modellen stor. Fick låna en monstruös resväska av Emma p på jobbet. Men datorjäveln var för stor. Nu har jag lindat in den i halsdukar och en jättestor jacka. Känns ändå sådär. Har ringt Emil och bett om skjuts. Han var inte helt säker på att han skulle ha tid.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det går bra! Har du fått tag på något annat eller blir det hemlöst ett tag?

2012-01-11 @ 13:01:11
URL: http://annanas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0